#üzleti modell

Az IKEA házhoz megy, és beszélgetni akar – interjú az új cégvezérrel
 

Az IKEA házhoz megy, és beszélgetni akar – interjú az új cégvezérrel

A történetének legnagyobb átalakításába belekezdett svéd IKEA három év alatt gyökeresen megváltoztatja üzleti modelljét: az eladások alapján a világ legnagyobb bútorforgalmazója jelentősen növelné az online-forgalmat, és hangsúlyozottan jelen akar lenni a városközpontokban. Jesper Brodin, az IKEA egy évvel ezelőtt kinevezett új elnök-vezérigazgatója az esélyekről, a kihívásokról, és a magyarországi tervekről beszélt.




Új biznisz, új élet: újgenerációs pénzkereseti ötletek
 

Új biznisz, új élet: újgenerációs pénzkereseti ötletek

A technológiai fejlődésnek köszönhetően életünk jelentős változásokon ment keresztül az utóbbi évtizedben. Az egyre kevésbé hatékony klasszikus vállalkozási modellekkel szemben mindinkább újgenerációs modellek nyernek teret, amelyek sok mindenben ellentmondanak a régi iskolának. Íme három vállalkozási ötlet újgenerációs, pénztermelő vállalkozás felépítéséhez.

HVG Extra Business HVG Extra Business






 

"Éppen eleget játszottunk ingyen" – interjú Presser Gáborral

A magyar dal Dagobert bácsija szerint az LGT sohasem hisztizett a médiával, és nem szeretne pironkodni amiatt sem, hogy a zenekar az idők folyamán gigászi fejőstehénné változott. Presser Gábor pontosan tudja, hova tenné a rossz nyelveket, bár vallja: erre az életműre nem való a korona. Interjú.

cz.t. cz.t.

 

"Startup vagyok, felhasználókat akarok"

A beindult startup vállalkozások esetében a sikeres tőkebevonás eredményeképpen elkezdett bővülni a csapat, az ambíciózus tervek tovább szövődtek, az ötletből termék lett, majd jött a nemzetközi piacralépés, és tapasztalat hiányában nagy volt a tanácstalanság. Az ügyfél-, felhasználószerzés egy vissza-visszatérő kihívás, amely egy globális piacra törő startup esetében tudatos és alaposan kidolgozott folyamatot igényel.



A magyar cégek 30 százaléka változtatna üzleti modelljén
 

A magyar cégek 30 százaléka változtatna üzleti modelljén

Az ázsiai-csendes-óceáni vállalkozások új nemzetközi piacok megjelenésére számítanak, és ennek megfelelően alakítják tevékenységi körüket a globális recesszió közepette, míg sok európai vállalkozás még határozatlanul áll a recesszióra történő válaszadás előtt – állapította meg a KPMG új nemzetközi tanulmánya, mely 850 felső szintű döntéshozó megkérdezésével készült.

unknown unknown