#üzleti modell

Az IKEA házhoz megy, és beszélgetni akar – interjú az új cégvezérrel
2018. September 27. 10:56

Az IKEA házhoz megy, és beszélgetni akar – interjú az új cégvezérrel

A történetének legnagyobb átalakításába belekezdett svéd IKEA három év alatt gyökeresen megváltoztatja üzleti modelljét: az eladások alapján a világ legnagyobb bútorforgalmazója jelentősen növelné az online-forgalmat, és hangsúlyozottan jelen akar lenni a városközpontokban. Jesper Brodin, az IKEA egy évvel ezelőtt kinevezett új elnök-vezérigazgatója az esélyekről, a kihívásokról, és a magyarországi tervekről beszélt.




Új biznisz, új élet: újgenerációs pénzkereseti ötletek
2017. August 15. 11:15

Új biznisz, új élet: újgenerációs pénzkereseti ötletek

A technológiai fejlődésnek köszönhetően életünk jelentős változásokon ment keresztül az utóbbi évtizedben. Az egyre kevésbé hatékony klasszikus vállalkozási modellekkel szemben mindinkább újgenerációs modellek nyernek teret, amelyek sok mindenben ellentmondanak a régi iskolának. Íme három vállalkozási ötlet újgenerációs, pénztermelő vállalkozás felépítéséhez.

HVG Extra Business HVG Extra Business

2017. February 09. 09:10

"Nincs pofám elkérni annyit a táskáért, amennyit nyilvánvalóan nem ér"

A jellegzetes stílusú divattáskákat jelentő Zoe Phobic márka 27 éves alapító tulajdonosa, Szimon Ágnes Nóra egy adott ponton úgy döntött: magyar kollégái jelentős részével szemben nem hajlandó túlárazással presztízst teremteni a márkának, és megpróbálja az iparművészetet visszahozni az átlagember életébe.

Hercsel Adél Hercsel Adél





Ahol a vevő annyit fizet, amennyit akar
2014. September 17. 15:00

Ahol a vevő annyit fizet, amennyit akar

A vásárló becsületére építeni egy vállalkozást korántsem őrültség. A modell működhet, de csak akkor, ha kellő elővigyázatossággal építik fel. Van olyan külföldi étterem, amely húsz éve becsületkasszát működtet, és talpon maradt. Nálunk is többen bontogatták a szárnyaikat.

hvg.hu hvg.hu

Hét dolog, amit egy géniusz másként csinál
2014. September 15. 12:55

Hét dolog, amit egy géniusz másként csinál

Az egyik legnagyobb tévedés az üzleti világban, hogy az emberek hajlamosak azt hinni, ha követnek egy korábban sikeres modellt, az őket is célba repíti. Az igazán nagy újítók azonban nem sémákban gondolkodnak.

hvg.hu hvg.hu

Így írjon olyan üzleti tervet, amire ugranak a befektetők!
2014. June 23. 10:19

Így írjon olyan üzleti tervet, amire ugranak a befektetők!

A vállalatokat angyal és seed fázisában nem kellene komplikált üzleti modellekkel megzavarni, de képesnek kell lenniük tisztán megmutatni, hogy mennyi tőkét és miért akarnak bevonni, hogy támadják a nagy piacokat, ideális esetben a multimilliárd dolláros piacokat – vélekedik egy startup guru.

hvg.hu hvg.hu


2013. September 03. 18:20

"Éppen eleget játszottunk ingyen" – interjú Presser Gáborral

A magyar dal Dagobert bácsija szerint az LGT sohasem hisztizett a médiával, és nem szeretne pironkodni amiatt sem, hogy a zenekar az idők folyamán gigászi fejőstehénné változott. Presser Gábor pontosan tudja, hova tenné a rossz nyelveket, bár vallja: erre az életműre nem való a korona. Interjú.

cz.t. cz.t.

2013. August 15. 14:29

"Startup vagyok, felhasználókat akarok"

A beindult startup vállalkozások esetében a sikeres tőkebevonás eredményeképpen elkezdett bővülni a csapat, az ambíciózus tervek tovább szövődtek, az ötletből termék lett, majd jött a nemzetközi piacralépés, és tapasztalat hiányában nagy volt a tanácstalanság. Az ügyfél-, felhasználószerzés egy vissza-visszatérő kihívás, amely egy globális piacra törő startup esetében tudatos és alaposan kidolgozott folyamatot igényel.





A magyar cégek 30 százaléka változtatna üzleti modelljén
2009. June 15. 12:35

A magyar cégek 30 százaléka változtatna üzleti modelljén

Az ázsiai-csendes-óceáni vállalkozások új nemzetközi piacok megjelenésére számítanak, és ennek megfelelően alakítják tevékenységi körüket a globális recesszió közepette, míg sok európai vállalkozás még határozatlanul áll a recesszióra történő válaszadás előtt – állapította meg a KPMG új nemzetközi tanulmánya, mely 850 felső szintű döntéshozó megkérdezésével készült.

unknown unknown